Поиск по этому блогу

суббота, 26 января 2013 г.

S-a căutat după: buciucci
Total au fost găsite: 3
 
Brescanu despre Brescanu
Brescanu despre BrescanuProbabil, când m-am născut, la căpătâiul meu au stat mai mulţi îngeri păzitori, deoarece în viaţa mea zbiciumată (de, zodia Dragonului!) am avut parte de un mare miracol, să păşesc convins şi ferm pe nisipul Cinematografiei încă tânăr fiind, imediat după absolvirea Academiei de Arte din Moldova, adică fostul pe atunci Conservator „G. Musicescu”, şi din acel moment existenţa îmi va fi mereu luminată de soarele orbitor al celei de a şaptea arte...Abia începusem să mă familiarizez cu faima Teatrului „Luceafărul”, când la un
Un nou „regal la IDEAL”
Un nou „regal la IDEAL”   Cuvintele din ghilimele aparţin maestrului Ion Ungureanu şi au fost rostite cu ocazia şedinţei Cenaclului „Ideal” în cadrul manifestărilor dedicate Zilei Limbii Române, anul curent, când poeţii ce au la activ volume cu genericul „101 poeme” din Colecţia Ideal, Editura Biodova din Bucureşti, au susţinut un recital festiv. O elegantă şi meritată, credem, apreciere a maestrului Ion Ungureanu, prezent la eveniment, expusă public în discursu-i. De data aceasta nu ştiu care ar fi fost părerea distinsului Domn, cert este că a fost un nou
Un an fără poeta Leonida Lari
Un an fără poeta Leonida Lari   Asociaţia Culturală IDEAL a organizat  la 11 decembrie, în Sala de conferinţe a Bibliotecii Naţionale, Seara de comemorare a  poetei Leonida Lari. Scriitoare, om politic şi militant pentru reunirea Basarabiei cu România, Leonida Lari a fost considerată o mare femeie-bărbat a neamului nostru, o doamnă de o imensă forţă spirituală şi un curaj de temut. A avut o viaţă politică şi literară intensă, ultima fiind exprimată prin poezie, proză şi traduceri.Cenaclul literar-artistic Ideal a comemorat un an de la trecerea în eternitate a

Комментариев нет:

Отправить комментарий